wtorek, 22 stycznia 2008

biała tunika







2 komentarze:

dorka pisze...

Witam Mam gorącą prosbę .Jestem w trakcie robienia bluzki na bazie kwadratów by-desik.utknęłam na górze gdzie łacy się rękaw z przodami .zastanawiam się czy to wyjdzie jak będę robiła bez zbierania oczek .po za tym nie wiem czy te małe ananaski powinnam zrobić przed czy po dołączeniu rękawków .Chciałam robić po ,ale nie wiem czy mi coś z tego wyjdzie.proszę o pomoc. dorka70616@wp.pl

dorka pisze...

Witam Mam gorącą prosbę .Jestem w trakcie robienia bluzki na bazie kwadratów by-desik.utknęłam na górze gdzie łacy się rękaw z przodami .zastanawiam się czy to wyjdzie jak będę robiła bez zbierania oczek .po za tym nie wiem czy te małe ananaski powinnam zrobić przed czy po dołączeniu rękawków .Chciałam robić po ,ale nie wiem czy mi coś z tego wyjdzie.proszę o pomoc. dorka70616@wp.pl